SOBOTA, 27 lipca 2024 r. godz. . Dzisiaj są imieniny: Julii, Natalii, Aureliusza
Gospodarka mieszkaniowa
Gospodarka mieszkaniowa
Zielona Góra - ul. Stefana Żeromskiego - widok od strony ul. Kupieckiej.

DZIAŁ ORGANIZACYJNY Drukuj Email

 

Iwona Osińska

Kierownik Działu
IWONA OSIŃSKA

tel. (68) 383-30-40

dz.organizacyjny@gm.zgora.pl


DZIAŁ ORGANIZACYJNY
Pozostałe telefony działu
Kadry (68) 353-36-78
Kancelaria (68) 353-36-64

 

Do zadań Działu Organizacyjnego należy:

  1. w zakresie spraw pracowniczych:
    1. prognozowanie i bilansowanie potrzeb kadrowych Zakładu, organizowanie rekrutacji, współuczestniczenie w doborze i rozmieszczeniu kadr,
    2. kontrola wg wytycznych Dyrektora przestrzegania dyscypliny pracy,
    3. przestrzeganie przepisów płacowych przy indywidualnym ustalaniu wynagrodzeń pracownikom,
    4. zabezpieczenie opracowania planów urlopów pracowników przez kierowników komórek organizacyjnych,
    5. prowadzenie spraw związanych z tworzeniem rezerwy kadrowej,
    6. udzielanie pracownikom wyjaśnień z zakresu regulaminu pracy, wynagradzania i kodeksu pracy,
    7. prowadzenie i zabezpieczenie akt osobowych pracowników Zakładu oraz załatwianie spraw przyjmowania, zwalniania, przeszeregowania i awansowania pracowników,
    8. prowadzenie ewidencji czasu nieprzepracowanego,
    9. inicjowanie i prowadzenie prac nad optymalnym wykorzystaniem kwalifikacji pracowników,
    10. współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie zapewnienia pracownikom Zakładu właściwej opieki zdrowotnej i warunków pracy,
    11. na wniosek pracownika wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
  2. w zakresie zatrudnienia:
    1. przygotowywanie i przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze i pracownicze,
    2. obliczanie okresów pracy, na podstawie których przyznaje się dodatki za staż pracy i nagrody jubileuszowe,
    3. zgłaszanie pracowników i członków rodzin do ubezpieczenia, dokonywanie niezbędnych zmian oraz wyrejestrowywanie po ustaniu zatrudnienia,
    4. prowadzenie spraw emerytur i rent oraz współpraca w tym zakresie z odpowiednimi komórkami ZUS,
    5. prowadzenie sprawozdawczości PFRON oraz GUS w zakresie zatrudnienia,
  3. w zakresie kształcenia, dokształcania i doskonalenia pracowników:
    1. organizowanie i obsługa szkoleń wewnątrzzakładowych,
    2. współpraca ze szkołami zawodowymi, średnimi i wyższymi oraz placówkami dokształcania pozaszkolnego w zakresie doskonalenia kwalifikacji pracowników, organizacja szkoleń zewnętrznych,
    3. organizowanie wewnątrz Zakładu lub zlecanie szkoleń wstępnych, podstawowych i okresowych bhp oraz kierowanie na egzaminy dodatkowe kwalifikacyjne pracowników wg wykazów kierowników komórek organizacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
  4. w zakresie organizacji:
    1. sporządzanie projektów regulaminów, zarządzeń, instrukcji i wytycznych Dyrektora Zakładu oraz prowadzenie ewidencji wszystkich zarządzeń i regulaminów,
    2. współpraca z organizacjami społecznymi działającymi na terenie Zakładu,
    3. organizowanie pracy kancelarii głównej w tym prowadzenie rejestrów przychodzącej i wychodzącej korespondencji,
    4. organizowanie zastępstwa podczas nieobecności pracownika sekretariatu,
    5. obsługa przyjęć osób skazanych w celu wykonywania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne,
  5. w zakresie spraw socjalno-bytowych:
    1. współdziałanie przy ustalaniu zasad podziału i wykonywanie czynności związanych z wydatkowaniem zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i mieszkaniowego,
    2. współdziałanie przy organizacji opieki nad rencistami i emerytami oraz członkami ich rodzin,
    3. organizacja udziału pracowników w imprezach kulturalnych, rekreacyjnych, sportowych i integracyjnych,
  6. w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych:
    1. prowadzenie zgodnie z instrukcją zakładowej składnicy akt,
    2. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Zakładu od ognia i innych zdarzeń losowych polegających na negocjacji warunków umów i współpracy z ubezpieczycielami,
    3. zaopatrzenie Zakładu w materiały biurowe i druki, wydawanie i prowadzenie ewidencji i kontroli druków ścisłego zarachowania,
    4. utrzymanie czystości i porządku w budynku zarządu oraz zabezpieczenie i ochrona budynku,
    5. rozliczanie rozmów telefonicznych z aparatów stacjonarnych i komórkowych Zakładu, zgodnie z ustalonymi limitami, sporządzanie umów z pracownikami w w/w zakresie,
    6. przygotowywanie umów dotyczących używania prywatnych samochodów osobowych do celów służbowych oraz umów dotyczących odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie - służbowego telefonu komórkowego,
    7. organizowanie pracy konserwatora w budynku zarządu,
  7. w zakresie zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej:
    1. opracowywanie zarządzeń wewnętrznych, planów działania, dokumentacji i instrukcji dotyczących powoływanych formacji obrony cywilnej,
    2. prowadzenie spraw organizacyjno-mobilizacyjnych jednostek ratowniczych,
    3. prowadzenie całokształtu działalności w zakresie organizacji wszelkiego rodzaju szkoleń obrony cywilnej, załogi oraz istniejących formacji,
    4. sporządzanie sprawozdawczości, informacji i pism żądanych przez Biuro Zarządzania Kryzysowego w ramach planu zamierzeń w zakresie bezpieczeństwa publicznego zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej oraz Wojskową Komendę Uzupełnień,
    5. prowadzenie ewidencji wojskowej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    6. dokonywanie oceny stanu budowli ochronnych i ich wyposażenia oraz dyspozycyjności powołanych formacji OC.
 
« poprzednia podstrona   następna podstrona »
© 2000-2024 Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze   ul. Zjednoczenia 110,  65-120 Zielona Góra, tel. (68) 3536704,  faks (68) 3533684