ŚRODA, 19 czerwca 2019 r. godz. . Dzisiaj są imieniny: Gerwazego, Protazego, Julianny
Gospodarka mieszkaniowa
Gospodarka mieszkaniowa
Zielona Góra - ul. Stefana Żeromskiego - widok od strony ul. Kupieckiej.
STRONA GŁÓWNA arrow INFORMACJE O ZAKŁADZIE arrow STRUKTURA ZAKŁADU arrow DZIAŁ ZAMIANY MIESZKAŃ I KONTROLI

DZIAŁ ZAMIANY MIESZKAŃ I KONTROLI Drukuj Email

 

Katarzyna Matuszkiewicz

Kierownik Działu
KATARZYNA MATUSZKIEWICZ

tel. (68) 353-36-96, kom. 722 252 507

katarzyna.matuszkiewicz@gm.zgora.pl


DZIAŁ ZAMIANY MIESZKAŃ

 

Pozostałe telefony działu
 (68) 353-67-05

 Przyjęcia interesantów: od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 14:30

 (68) 320-36-89

 Rewident zakładowy

 

Do zadań Działu Zamiany Mieszkań i Kontroli należy:

1. W zakresie zamiany mieszkań:

  • Przyjmowanie i kompletowanie wniosków dot. zamiany lokali mieszkalnych,

  • sprawdzanie dokumentów związanych z tytułem prawnym lokalu mieszkalnego,

  • weryfikowanie zebranych dokumentów oraz stanu techniczno-eksploatacyjnego lokali będących przedmiotem zamiany,

  • kojarzenie zainteresowanych zamianą lokalu mieszkalnego w oparciu o zgłoszone oferty oraz obowiązujące warunki i zasady zamiany,

  • przygotowywanie projektów aktów prawnych wymaganych przy zamianie lokalu mieszkalnego,

  • organizowanie i prowadzenie elektronicznej „bazy danych”, zgłoszonych do zamiany lokali mieszkalnych,

  • opiniowanie projektów technicznych modernizacji i rozbudów lokali mieszkalnych,

  • aktualizowanie informacji dostępnych klientom na stronie internetowej,

  • bieżące analizowanie zmian w przepisach prawa związane z zakresem prowadzonych spraw i obowiązków,

  • sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu funkcjonowania Działu.

2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku rewident zakładowy:

  • Przeprowadzanie kontroli działalności Zakładu, w tym kontroli finansowych zgodnie, z obowiązującymi przepisami prawa oraz aktami wewnętrznymi obowiązującymi w Zakładzie,

  • opracowanie procedur kontroli obowiązujących w Zakładzie,

  • sporządzanie planów rocznych i sprawozdań rocznych dotyczących kontroli,

  • sporządzanie protokołów, sprawozdań z przeprowadzanych kontroli,

  • opracowywanie ustaleń i wniosków pokontrolnych,

  • współpraca z organami kontroli zewnętrznej, w szczególności koordynacja i pomoc w przygotowaniu wymaganej przez kontrolujących dokumentacji, udzielanie wyjaśnień,

  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na zalecenia pokontrolne,

  • prowadzenie rejestrów kontroli wewnętrznych i kontroli przeprowadzanych przez organy kontroli,

  • sprawdzanie wykonania zaleceń pokontrolnych i informowanie o powyższym kierownika Zakładu.

 
« poprzednia podstrona   następna podstrona »
© 2000-2019 Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze   ul.Zjednoczenia 110,  65-120 Zielona Góra, tel. (68) 3229104; (68) 3536704  faks (68) 3533684