ŚRODA, 16 stycznia 2019 r. godz. . Dzisiaj są imieniny: Marcelego, Włodzimierza, Bernarda
Gospodarka mieszkaniowa
Gospodarka mieszkaniowa
Zielona Góra - ul. Stefana Żeromskiego - widok od strony ul. Kupieckiej.

DZIAŁ LOGISTYKI I TRANSPORTU Drukuj Email

 

Paweł Czarnecki

Kierownik Działu
PAWEŁ CZARNECKI

tel. (68) 320-36-86

dz.logistyki@gm.zgora.pl


Dział Logistyki

 

Pozostałe telefony działu
Dział -------------------------------- (68) 320-36-83, fax: (68) 320-36-83
Zamawianie kontenerów --------- (68) 322-91-34, (68) 320-36-84 lub 607-551-000
Fakturowanie ---------------------- (68) 353-67-17

 

Zadania działu:
  1. w zakresie zaopatrzenia:
    1. planowanie i bilansowanie zaopatrzenia materiałowego na potrzeby dyrekcji, rejonów ABM-ów i ZWM-ów, włączając zakup środków do utrzymania czystości, odzieży roboczej i ochronnej;
    2. organizowahie terminowej realizacji dostaw materiałowych dla potrzeb dyrekcji i rejonów ABM i ZWM;
    3. przeprowadzanie analizy kosztów zaopatrzenia i składowania materiałów;
    4. kontrolowanie pod względem merytorycznym faktur za dokonane zakupy przez dział zaopatrzenia i rejony ABM i ZWM;
    5. organizowanie i nadzór zapatrzenia w Zakładzie;
    6. prowadzenie analizy kosztów zaopatrzenia;
    7. sporządzanie harmonogramów wypadków planowanych przez Dział Zaopatrzenia;
    8. sporządzanie umów na zakupy zgodnie z ustawą - Prawo Zamówień Publicznych;
    9. bieżące analizowanie cen materiałów kupowanych przez Dział Zaopatrzenia;
    10. dopilnowanie prawidłowego zakupu materiałów - zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
  2. w zakresie transportu:
    1. prawidłowe i terminowe wykonywanie prac wynikających z zadań bieżących, zawartych umów i zleceń związanych z transportem;
    2. wykonywanie usług w zakresie stałego wywozu odpadów w kontenerach odkrytych o pojemności 1,5m3, oraz 5m3;
    3. racjonalne i zgodne z przepisami wykorzystanie taboru i sprzętu przydzielonego do eksploatacji;
    4. realizacja zatwierdzonego planu rzeczowo-finansowego w części dotyczącej transportu oraz bieżąca analiza realizacji planu;
    5. prawidłowe prowadzenie dokumentacji, a w szczególności wszelkiego rodzaju raportów, zestawień, harmonogramów, tras, kart pracy kierowców, fakturowania usług itp.;
    6. terminowe dokonywanie przeglądów sprzętu i taboru.
  3. w pozostałym zakresie:
    1. organizacja techniczna zjazdów, festynów, targowisk, wystaw i innych imprez organizowanych lub współorganizowanych przez Zakład.
 
« poprzednia podstrona   następna podstrona »
© 2000-2019 Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze   ul.Zjednoczenia 110,  65-120 Zielona Góra, tel. (68) 3229104; (68) 3536704  faks (68) 3533684