W związku z koniecznością oszczędności poboru energii elektrycznej w oparciu o Ustawę z dnia 07.10.2022r. wprowadzającej obowiązek zmniejszania całkowitego zużycia prądu o 10 proc. przez jednostki sektora finansów publicznych w zajmowanych budynkach oraz przez wykorzystywane urządzenia techniczne od dnia 12.12.2022r. wszystkich pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej obowiązuje czas pracy:

Siedziba ZGM (Zjednoczenia 110):
w godzinach 07:45 - 14:45
ABM, ZWM 1-2:
w poniedziałek od 08:00 do 16:00
od wtorku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00

WTOREK, 31 stycznia 2023 r. godz. . Dzisiaj są imieniny: Marceliny, Ludwika, Jana
Gospodarka mieszkaniowa
Gospodarka mieszkaniowa
Zielona Góra - ul. Stefana Żeromskiego - widok od strony ul. Kupieckiej.

DZIAŁ LOGISTYKI I TRANSPORTU Drukuj Email

 

Paweł Czarnecki

Kierownik Działu
PAWEŁ CZARNECKI

tel. (68) 320-36-86

dz.logistyki@gm.zgora.pl


Dział Logistyki

 

Pozostałe telefony działu
Dział -------------------------------- (68) 320-36-83, fax: (68) 320-36-83

 

Zadania działu:
  1. w zakresie zaopatrzenia:
    1. planowanie i bilansowanie zaopatrzenia materiałowego na potrzeby dyrekcji, rejonów ABM-ów i ZWM-ów, włączając zakup środków do utrzymania czystości, odzieży roboczej i ochronnej;
    2. organizowahie terminowej realizacji dostaw materiałowych dla potrzeb dyrekcji i rejonów ABM i ZWM;
    3. przeprowadzanie analizy kosztów zaopatrzenia i składowania materiałów;
    4. kontrolowanie pod względem merytorycznym faktur za dokonane zakupy przez dział zaopatrzenia i rejony ABM i ZWM;
    5. organizowanie i nadzór zapatrzenia w Zakładzie;
    6. prowadzenie analizy kosztów zaopatrzenia;
    7. sporządzanie harmonogramów wypadków planowanych przez Dział Zaopatrzenia;
    8. sporządzanie umów na zakupy zgodnie z ustawą - Prawo Zamówień Publicznych;
    9. bieżące analizowanie cen materiałów kupowanych przez Dział Zaopatrzenia;
    10. dopilnowanie prawidłowego zakupu materiałów - zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
  2. w zakresie transportu:
    1. prawidłowe i terminowe wykonywanie prac wynikających z zadań bieżących, zawartych umów i zleceń związanych z transportem;
    2. racjonalne i zgodne z przepisami wykorzystanie taboru i sprzętu przydzielonego do eksploatacji;
    3. realizacja zatwierdzonego planu rzeczowo-finansowego w części dotyczącej transportu oraz bieżąca analiza realizacji planu;
    4. prawidłowe prowadzenie dokumentacji, a w szczególności wszelkiego rodzaju raportów, zestawień, harmonogramów, tras, kart pracy kierowców, fakturowania usług itp.;
    5. terminowe dokonywanie przeglądów sprzętu i taboru.
  3. w pozostałym zakresie:
    1. organizacja techniczna zjazdów, festynów, targowisk, wystaw i innych imprez organizowanych lub współorganizowanych przez Zakład.
 
« poprzednia podstrona   następna podstrona »
© 2000-2023 Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze   ul. Zjednoczenia 110,  65-120 Zielona Góra, tel. (68) 3536704,  faks (68) 3533684